Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

11. 2. 2015

Edinburgh part 1.


My favorite city!

Toto mesto ma uchvátilo. Tie barokové stavby, bezstarostní občania, turisti zo všetkých kútov sveta, kultúra a mnoho obchodov!

Výhľad na Edinburgh
Tá modernejšia časť :)
A do tretice výhľad na radovú výstavbu domov :)
Asi najväčšou pýchou je Edinburhg castle. Honosný hrad na úpätí obrovkej skoly.
Zdola
Spredu 










Popod hradom bol malý obchodík so suvenírmi, teda aspoň sme si to mysleli, kým sme nevošli... Súčasťou obchodu bola pravá škótska továreň na výrobu oblečenia!! Film Továreň na čokoládu poznáte? Ja som bola "v skutočnosti" v továrni na oblečenie. :P

Bolo to v podzemí :)
Kúsky s tejto dielne stáli často krát viac ako známe značky :)
Od hradu vedie takzvaná Royal Mile, ulica dlhá míľu (cca 1,7 km?!). Barok dýcha s každej steny a to doslovne :) Každá je niečim výnimočná alebo má historický príbeh. Je tu i kláštor (keď som sa ním kochala znútra, natáčali tam dokument. So famous. HAHA). Reštaurácie a ich fish and chips. Obchodíky so suvenírmi. A podobne. Dokážete tam stráviť celý deň a stále vám to nebude stačiť.
Rohové balkóny. so cute.
Hneď by bola cesta do školy krajšia, keby kráčam tadiaľto
Okúzľujúca budova 

P.S. Ja len dúfam, že všetky snímky sú z Royal Mile, ak nie ospravedlňujem sa, že neviem, kde sa čo nachádza. :/ <3 

Žiadne komentáre: