Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

2. 2. 2015

Winter paradise


Konečne pravá zima, treba si ju užiť!

Čo môže byť lepšie ako slnečné popoludnie strávené v zasneženej prírode s vernou kamarátkou?

Jednodňové prázdniny si treba poriadne užiť, ja som stavila na klasiku. :P
Botky do mrazov
Na pravú zimnú prechádzku sú najdôležitejšie poriadne teplé botičky. Netreba však zabúdať ani na primerané oblečenie! ;) Samozrejme ho treba zdokumentovať. 
Treba do farieb, aby si vás nezmýlili so snehuliakom. HAHA
Mrázik štípe aj na ruky popri foteniu treba aj rukavice nasadiť.. Najlepšie zelené!! :)
Moja roxy súprava nesmie byť bez roxy rukavíc
Oblečením nepohrdla ani moja malá láska, ktorá šla so mnou. :)
Užívala si to rovnako ako ja :))
Ešte treba všetko zkontrolovať.
A krajina okolo nás? Po dlhej dobe konečne poriadne zasnežená, ligotavá a biela, tak ako sa na zimu patrí. Maľovaná krajina.


Ak ste lenivý aj v takomto počasí vyjsť von, psík vás na sto percent presvedčí. Treba vyčistiť hlavu na čistom vzduchu predsa! 

Na čo cestovať do zahraničia. Zima je u nás tento rok krásna! :)







Žiadne komentáre: