Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

25. 7. 2019

Ku kávičke #inslovak

Máme tu leto. Čas oddychu, dovoleniek, voľného času a kávy! Hah. V tomto článku som sa teda rozhodla vám ukázať pár knižiek, ktoré som stihla zatiaľ prečítať. Sú skvelými spoločníkmi na dlhé cesty, dovolenky, dni strávené na deke alebo na krátenie si času v práci (ak to ide). Ukážem vám väčšinou jednoduché dievčenské romány plné každodenných potýčok bežného života, v ktorom avšak okrem dobra, lásky a vtipných momentov taktiež patrí i smútok, hádky a kompromisy.
Mágia každodenného života- výnimka potvrdzuje pravidlo- táto knižka nieje román ani príbeh, ide o zložitejší obsah, ktorý vysvetľuje alebo ukazuje poznatky našich životov. Ak máte chuť sa zamyslieť/ niečo sa dozvedieť/ či polemizovať je tu pre vás táto knižka. No oddychu sa pri nej moc nedočkáte, aj tak by som si ju však do batožiny hodila, lebo mozgové bunky aj v tomto teple treba občas potrápiť.


Táňa Keleová-Vasilková- úžasná slovenská spisovateľka, ktorej diela som až toto leto (prečo až teraz?!?) objavila v mamininej knižnej zbierke. Z nespočetného množstva kníh som zatiaľ stihla tieto dve a neľutujem! Nabité emóciami a pritom tak krásne obyčajné. Po ich prečítaní si uvedomíš, že nikdy nieje tak zle ako sa zlá a že vždy môže byť aj horšie. Ďalšie romány vám ukážem možno v druhom diely "Ku kávičke". ;)

Skrátka mi preplo- Dievčatá (hlavne)!!! Ak sa vám zdá, že knižky nie sú pre vás alebo vás nič neoslovilo skúste túto a zmeníte názor. Denník ženy s trpkým osudom je natrieskaný náladami, nadávkami, úsmevnými momentami a múdrosťami dňa- just like my life, hihi. Bola to neskutočná knižka a určite sa k nej  pár rokoch vrátim znova.

Šťastný ľudia čítajú a pijú kávu... alebo nie? Osud je niekedy krutý a je na nás ako sa tomu postavíme. Dokonalý príbeh, ktorý by potreboval pokračovanie, lebo s týmto tvoreným koncom sa nehodlám zmieriť. Až tak ma pohltil dej, áno.

Dúfam, že máte všetci krásne, slnečné leto plné zážitkov a dobrodružstiev, no s trochou času na knižky. Predsa len malý útek z reality nikdy nieje na škodu. Potom si ju možno aj viac vážime. 
P.S. Mami, ďakujem za tvoj vkus na knižky, aspoň viem, že som tvoja, lebo ho mám rada tak ako teba.
-pac a čau, Ordinary

Žiadne komentáre: