Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

3. 9. 2019

Ku kávičke #inslovak II

Sľúbené pokračovanie typov na čítanie nielen na leto je tu opäť. Tieto sa m podarili prečítať počas mesiaca august. Znova všetky vrelo odporúčam. Ide o jednoduchú pekne písanú literatúru hlavne pre dievčatá. Príbehy, osudy, lásky, momenty- to všetko sa skrýva za týmito obalmi kníh. 
Neskutočná, neskutočná, neskutočná. Táňa Keleová-Vasilková ma svojim štýlom písania dostala. Každá jej kniha je jedinečná, osobitná, no v konečnom dôsledku ich aj tak všetky spájajú spoločná vec a to spôsob písania pani spisovateľky. Krásne príbehy, jasné, presné opisy ani dlhé, ani krátke, vždy tam, kde sa hodia.
Už sa neviem dočkať ako prečítam ďalšie skvosty od nej. Dúfam, že sa mi počas života podarí prečítať všetky jej diela.
Kniha z doby, kedy podľa mňa móda ako taká znamenala (teda aspoň podľa mňa to, čo naozaj má). Vydané v roku 1995, plné známych módnych značiek, návrhárov, ikón a trendov sa hodí prečítať každej žene aj v tomto storočí. Pretože móda sa mení, no gro ostáva a každým rokom sa k nemu čoraz viac žien rado vracia. V knihe sú i rozhovory so známymi osobnosťami a ich pohľadmi na danú tému.
Nakoniec som si nechala túto "mini drámu". Príbeh o odvážnych ženách, ktoré ani jedna nemali ľahký život a možno práve to ich spojilo a spoločne dokázali oveľa viac. Nástrahy, ktoré nám život predloží nikdy nevieme ako skončia a ku komu nás privedú, no odhodlanie prežiť a bojovať za pravdu nakoniec zvíťazia. 


Žiadne komentáre: