Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

1. 3. 2019

#mudrostnadnes- intuícia

Sorry my English speaking friends! This "section" will be in Slovak.
I have started with it when I had Instagram. I did this content there, but in a short version.
Now, I want to continue again. I will post my "wisdom" and share it with you.
In Slovak?! WHY?! I want to capture exact feelings in there and I am afraid of the inaccurate description in the translation (or just want to collect it for a book?!? Hah..)

Intuícia
Ten pocit, keď cítiš, že to proste musíš v danú situáciu urobiť/povedať takto alebo sa rozhodnúť pre niečo.. Ten pocit, keď cítiš, že to proste má byť takto, aj keď si v ten moment nie si na 100% istý.. Intuícia..
Vnútorný hlas, ktorý nám vyberie možnosť, ukáže možnosť, dá možnosť sa rozhodnúť "niečím", čo je v nás (alebo teda je to naše vnútorné ja?!?). Niečo, čo nás prinúti ísť ďalej, no bez dôkazov, že to tak má byť.
Nikdy som na intuíciu nedala. Práve naopak. Vždy som urobila presný opak. Opak toho, čo mi podvedomie hovorilo. Povedala som si, ja asi viem ako to chcem, podvedome len moc rozmýšľam. Chyba. To, že som robila tak, ako som to videla zvonka ma priviedlo neskôr k záveru, že som nemyslela v daných situáciach vôbec. Nešlo o to koľko a či na to myslím. No ten divný pocit, čo ti v tvojom vnútri nahovára urob toto bolo niečo ako rozmýšľanie. Výber tvojho vnútra. 
Je dobré dať na seba. Svoje vnútro. Svoje podvedomie. Svoj inštinkt. Svoju intuíciu. Aj keď nie vždy, ste si tým istý či to vyjde, či to takto pôjde, či to má zmysel.. Ale to neviete nikdy. Ak neskúsiš, nevieš. 
Intuíciou som sa začala riadiť až keď som prekonala ako tak svoju komfortnú zónu a prestala si vyberať možnosti, ktoré sa odo mňa tak nejak i očakávali. Bála som sa toho. Stále bojím. Dať na intuíciu. No viem, že doposiaľ ak som dala na intuíciu, vyšlo to. Ide to.
Intuícia, myslíte, že existuje? Alebo je to len výplod fantázie či náhoda?
Tá vec, ktorej hovoríme intuícia je naša duša. Verme jej, alebo?
Intuícia ako zdroj poznania. Božská/ženská/praktická intuícia?
Téma bez jednotného názory a vám nevštepujem ten svoj. Mysli za seba. Mysli intuitívne, hih.

 A čo tým chcem vlastne povedať? Ak máš intuíciu, riaď sa ňou.
so true

Žiadne komentáre: