Odporúčaný príspevok

Alnwick

Alnwick castle! Vitajte v jednom z britských najznámejších hradov. Je dôležitou súčasťou britského dedičstva; jeho steny sú naplnené ...

8. 2. 2019

#mudrostnadnes- osud

Sorry my English speaking friends! This "section" will be in Slovak.
I have started with it when I had Instagram. I did this content there, but in a short version.
Now, I want to continue again. I will post my "wisdom" and share it with you.
In Slovak?! WHY?! I want to capture exact feelings in there and I am afraid of the inaccurate description in the translation (or just want to collect it for a book?!? Hah..)

Osud
Náhoda? Nemyslím si..
To, že sa veci okolo mňa dejú z nejakého dôvodu a nieje to náhoda som si začala uvedomovať už pred pár rokmi. Nebolo to zo dňa na deň, no keď si človek povie "to bolo len náhoda/zhoda náhôd" častejšie ako často tak asi niečo nieje v poriadku (alebo je?!?..). Verím v karmu a osud. Žiadna náhoda. U niekoho to možno tak funguje.. neviem.. Ja som si len istá tým, že náhoda v mojom živote už neexistuje. 
Bolo nespočetne situácií, ktoré sa udiali na základe niečoho, čo som si uvedomila až potom. Či už ide o maličkosti alebo vážnejšie veci, každú som si vedela skôr či neskôr odôvodniť. A mali zmysel. Tým, že mám "schopnosť" vnímať ľudí, skutočnosti, udalosti viac do hĺbky ako ostatný, mnoho vecí si dám do súvisu a nájdem tam zmysel. Zmysel, čo síce existuje, ale bez radikálneho vysvetlenia (for example- na to miesto si nešiel cielene, no predsa sa ti stalo osudným).
Osud.. s tým viem "pracovať" ešte menej ako s karmou. Minimálne, čo sa týka mňa. Príde zakaždým nečakane, aj keď viem, že veľa vecí s odsledujem, vycítim.. Toto nieje jednou z nich. V závere však väčšinou ďakujem za to, že to "osud" takto zariadil/zariadi (ehm..). 
Ide o jednu z tých pekných záležitostí, na ktoré sa oplatí veriť a o to viac, keď aj vychádzajú. U každého je nejaký ten osud prejavený počas života. Niekto ho má/ pociťuje viac, iný zas menej. Poznám osudové lásky, kamarátov, miesta, veci, pesničky, činy,.. Osud sa vyhrá s hocičím. Len treba byť všímavý a vnímať okolie. Ani nevieš koľko osudových minút možno hodín si stratil tým, že si ich ignoroval. Aj to sa mi stalo. Ale to už nadväzujem na intuíciu a o tom potom.
V jednom som si istá, osud tu bude a bol, no musíme s tým vedieť žiť a vynaložiť. On nám nezoberie, ak nedávame. Ani nedá, keď dávame. On len urobí. Zariadi, aby sa "to niečo" stalo, ale človek musí byť obozretný, nech ho nepremárni.

A čo tým chcem vlastne povedať? Náhoda, nemyslím si. Osud to tak chcel. Buďte vnímavý, pozorný. Len neberte to tak, že to príde samo. My ste tvorcami nášho života. Osud tomu pridá iba trocha pestrosti. Nepremárnite život. Nepremárnite sud.
 
Praha- osudové miesto, mesto

Žiadne komentáre: